SCOP
Plantează în România este acțiunea dedicată naturii, îndemnul la educație adresat oamenilor, expresia unității și este un simbol ce ne adună împreună.
OBIECTIVE
Organizăm cel mai mare proiect de plantări cu voluntari din România
Demonstrăm prin implicarea societății românești că acest proiect este unul de unitate. Ne aduce împreună!
Ne implicăm în proiecte ce au ca scop rezolvarea unor probleme ale mediului și creșterea gradului de educație de mediu.
PROIECTUL ÎN CIFRE. DIN 2016!
8
EDIȚII
34.969
VOLUNTARI
404.154
ARBORI
PARTENERI
DIN EDIȚIILE TRECUTE
15.10.2020 - 15.11.2020
CONDIȚII DE PARTICIPARE
Este important să fii îmbrăcat adecvat. Acest lucru înseamnă că ești echipat cu pantaloni lungi, bocanci, tricou cu mânecă lungă și hanorac, dacă vremea este răcoroasă. În pădure temperatura este mai scăzută, ia aminte!
În mod obligatoriu trebuie să ai în dotare un rucsac. În el vei pune cele ce urmează a fi enumerate: hrană pentru o zi, mănuși de lucru, lucruri personale de care ai nevoie. (lista se continuă mai jos) Vezi mai mult
Este de preferat să ai un tricou de schimb, poate și o căciulă sau șapcă, în funcție de vremea de afară
Ia cu tine și o pelerină de ploaie, în caz că se scutură norii peste noi
Pune și un bidon de apă de minim 1.5 litri și două-trei sandwich-uri, așa cum spuneam (din păcate anul acesta nu vom putea furniza apă și hrană voluntarilor)
Un baton de ciocolată sau glucoză, fructe uscate sau proaspete, vor face minuni în scurta pauză pe care o vei avea
Un pachet de șervețele este mai mult decât indicat ;)
Mănușile protectoare sunt extrem de binevenite pentru cei care vor folosi fie sapa de munte sau lopata, și chiar pentru cei ce plantează puieții efectiv
Dacă ai o sapă, o lopată sau un hârleț, ia-le cu tine. Nu știm câte vor fi și este mai bine să avem în plus decât în minus
NU UITA SĂ IEI CU TINE multă voie bună și dorință de a face un lucru bun alături de prieteni. Împreună înverzim România! Vezi mai putin
Dacă ai probleme de sănătate (probleme cardiace sau altele care pot afecta capacitatea ta de muncă și rezistența la efort) este bine să te menajezi. Cel mai important este faptul că ți-ai dorit să fii alături de noi.
Dacă în timpul acțiunii identifici o problemă de sănătate (sau de oboseală) la tine sau la colegul tău, oprește-te din muncă și adresează-te imediat șefului de pluton
Nu ne putem asuma nici o responsabilitate față de copiii ce vor participa la această acțiune. Întreaga responsabilitate aparține exclusiv părinților sau însoțitorilor acestora.
Este important ca pe toată durata acțiunii copiii să stea în imediata vecinătate a părinților, aparținătorilor sau însoțitorilor Vezi mai mult
Părinții vor prezenta și explica pe toată perioada acțiunii copiilor fiecare etapă a procesului de plantare, respectiv se vor implica activ în a identifica elemente din cadrul naturii ce vor fi prezentate copiilor. În fond și la urma urmei acesta este motivul pentru care ați venit cu cei mici, așa-i? Vezi mai putin
UNDE VOM PLANTA
ÎNSCRIERE
1. Cine suntem și despre ce e vorba în prezentele Termeni și Condiții
1.1. Prezentul document conține termenii și condițiile pentru prestarea de servicii online prin accesarea website-ului nostrum precum și prin implicarea, sub orice formă în proiectele Asociației Creștem Romănia Împreună.
1.2. Următorii termeni vor avea înţelesurile de mai jos, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel:
1.3. Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile aplicabile raporturilor ce se nasc între Asociație şi fiecare Utilizator care utilizează Platforma, inclusive prin vizitarea acesteia.
1.4. Titlurile sunt incluse în acest document pentru convenienţă şi nu vor afecta interpretarea acestuia.
1.5. Asociația recomandă lecturarea cu atenţie de către toți Utilziatorii a prezentului document ce conține termenii și condițiile aplicabile prestării online a Serviciilor Asociației.
1.6. Aspectele privind confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea, în orice formă, a Platformei sunt guvernate de politica de confidențialitate ("Politica de Confidențialitate"), care completează aceşti Termeni și Condiții. Vă rugăm să parcurgeţi în întregime Politica de Confideţialitate.
1.7. Utilizarea Platformei implică acceptarea expresă de către orice Utilizator a acestor termeni şi condiţii şi a Politicii de Confidenţialitate.
1.8. Prestatorul îşi rezervă dreptul să modifice oricând "Termenii și Condițiile", iar forma actualizată a acestora va putea fi accesată de către Utilizatori pe Platformă în secțiunea "Termeni și condiții".
1.9. Acești Termeni şi Condiții aplicabile utilizării Platfomei sunt disponibile Utilizatorului pentru stocare şi reproducere.
2. Platforma - www.plateazainromania.ro
2.1. Accesul la Platformă este permis oricărui potenţial Utilizator care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a susține, sub orice formă proiectele și activitățile Asociației, cu respectarea acestor "Termeni și Condiții".
2.2. Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Platformei. Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Platformei într-un mod care contravine practicilor comerciale și uzuale corecte, a legislației în vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să prejudicieze în orice fel Asociația sau afiliații acesteia.2.3. Asociația îşi rezervă dreptul de a refuza accesul unor Utilziatori la o parte sau la toate funcțiile Platformei și de a restricționa procesarea și/sau livrarea unei cerințe dacă, în opinia rezonabilă a Asociației, există suspiciuni de fraudă din partea Utilizatorului, dacă acesta are un comportament care poate prejudicia interesele Asociației ori ale proiectelor acesteia sau ale afiliaților acesteia sau dacă acesta utilizează în mod abuziv Platforma.
2.4. Prestatorul își rezervă dreptul de refuza prestarea Serviciilor în scopuri ilicite și imorale. În acest sens în cazul în care Prestatorul consideră că solicitarea Serviciilor poate avea un scop imoral sau ilicit acesta va informa Utilizatorul despre refuzul de a accepta donațiile ori alte plăți și va returna contravaloarea acestora (dacă au fost achitate) fără costuri suplimentare.
2.5. Prestatorul va putea refuza prestarea Serviciilor și în cazul în care Utilizatorul abuzează de modul de completare a Serviciilor așa cum este explicat pe website și nu urmează instrucțiunile Prestatorului existente pe website cu privire la trimiterea informațiilor.
2.6. Utilizatorului îi este interzisă multiplicarea sau distribuirea în parte sau în tot a informațiilor confidențiale, pentru a fi folosit în afara scopului pentru care au fost colectate și prelucrate, fără acordul scris prealabil al Prestatorului.
2.7. Prin utilizarea Platformei, Utilizatorul acceptă şi este de acord cu forma de comunicare la distanţă (g., telefonic sau e-mail, dacă a completat aceste informații) prin care Prestatorul își derulează operațiunile.
2.8. Toate informațiile folosite pentru descrierea Serviciilor (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) nu impun nicio obligaţie Prestatorului, acestea având exclusiv rol de prezentare şi informare. Prestatorul va depune toate diligenţele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informațiilor cu privire la informațiile comunicate, Servicii și Specificațiile acestora prezentate pe Platformă.
2.9. Dacă prețurile sau orice alte detalii în legătură cu Specificațiile Serviciilor au fost afișate eronat pe Platformă, din orice motiv, Prestatorul va informa prin e-mail Utilizatorul care a plasat o Comandă, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare.
2.10. Asociația poate publica pe Platformă informații despre Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Asociația are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
2.11. Serviciile care fac obiectul prestării în cadrul unei promoţii sau campanii de orice tip se vor supune şi termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii.
2.12. Orice promoții prezentate pe Platformă sunt valabile pe durata menționată.
2.13. Donațiile/plățile se consideră acceptată de către Asociație la momentul efectuării plății prin intermediul mijloacelor electronice de plată ( prin intermediul unui card de credit/debit sau prin intermediul unui transfer bancar, în acest din urmă caz comanda fiind considerată acceptată la momentul confirmării de către Prestator a debitării contului bancar de către Utilizator).
2.14. Pentru motive justificate (inclusiv, dar fără a se limita la suspiciunea de fraudă din partea Utilizatorului, neefectuarea plății sau imposibilitatea tehnică a Platformei de a furniza respectivele Servicii), Prestatorul își rezervă dreptul de a anula Comanda plasată de Utilizator. Într-o astfel de situaţie, Asociația va înştiinţa de îndată Utilizatorul cu privire la modificarea intervenită iar Utilizatorul va putea să accepte ori să refuze modificarea Comenzii (în situația în care modificarea este de ordin temporal sub aspectul livrării Serviciilor). În cazul în care Utilizatorul refuză, Comanda se consideră anulată, iar părţile vor fi repuse în situaţia anterioară emiterii Comenzii (inclusiv rambursarea de către Prestator a oricăror sume încasate, dacă este cazul) și fără ca Prestatorul să aibă vreo răspundere față de Utilizator.
2.15. Comanda este acceptată iar Contractul se consideră încheiat între Prestator și Utilizator, în momentul primirii de către Utilizator de la Prestator, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS, a notificării privind efectuarea cu succes a plății Serviciilor. Plata Serviciilor se va putea face exclusiv conform instrucțiunilor afișate pe site, incluzând, dar fără a se limita la plata prin intermediul cardurilor online sau a transferului bancar (inclusive PayPal). Din Contract fac parte atât acești termeni şi condiţii cât şi orice înţelegeri ulterioare intervenite între Utilizator şi Prestator cu privire la o Comandă, indiferent dacă acestea sunt sau nu cuprinse într-un înscris electronic sau pe suport fizic (inclusiv, dar fără a se limita la, orice înțelegere între Asociație și Utilizator cu privire la Produsele/Serviciile/Evenimentele realizate de Asociație conform specificațiilor Utilizatorului).
2.16. Prestatorul pune la dispoziţia Utilizatorului o adresă de e-mail în secţiunea "Contact" din Platformă, pentru identificarea şi corectarea erorilor survenite cu ocazia introducerii datelor. Ca regulă, comunicarea cu Prestatorul se va realiza prin adresele menționate la secțiunea "Contact" din Platformă.
2.17. Prestatorul poate să adere oricând la coduri de conduită privind activitatea de furnizare online a Serviciilor urmând să aducă la cunoştinţa Clienţilor acest fapt şi să asigure posibilitatea Clienților de a consulta efectiv aceste coduri.
3. Susținere financiară
3.1. Utilizatorul poate efectua plăți prin intermediul Platformei, prin accesarea secțiunilor special (butonul "Donează" aflat la adresa https://planteazainromania.ro/#doneaza)
3.2. Utilizatorul ce deține un Cont în cadrul site-ului Renaște România, va putea identifica plățile effectuate prin intermediul Contului. Înregistrarea unui Cont se va putea face prin intermediul furnizării unei adrese electronice de e-mail și a unei parole aferente sau prin intermediul logării cu diferite tipuri de rețele sociale (incluzând, dar fără a se limita la Facebook, Linkedin, Google etc.).
3.3. Utilizatorul poate efectua plăți prin modalitățile indicate expres pe Platformă și care pot fi consultate de către Utilizator cel mai târziu la începutul procesului de transfer.
3.4. Prin finalizarea Comenzii, Utilizatorul confirmă că toate datele pe care le-a furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data trasnmiterii plății.
3.5. Prin crearea unui Cont şi, după caz, finalizarea Comenzii, Utilizatorul consimte că Prestatorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil, respectiv sistem automatizat de apel fără intervenție umană, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea Utilizatorului.
3.6. Prestatorul poate anula Comanda plasată de către Utilizator, cu notificarea concomitentă sau ulterioară a Utilizatorului, și fără ca o astfel de anulare să atragă vreo răspundere a Asociației față de Utilizator, în următoarele cazuri:
4. Tipuri de plăți. Produse. Servicii
4.1. Prin accesarea Platformei, Utilizatorul va putea susține financiar evenimentele/acțiunile și/sau activitățile Asociației, prin efectuarea de donații sau achiziționarea de produse proprii ale Asociației ori ale partenerilor acesteia.
4.2. Valoarea donației este stabilită de fiecare Utilizator. Pentru anumite evenimente/acțiuni, Asociația poate stabili valoarea minima a unei donații.
4.3. Dacă este cazul, Prestatorul va emite Utilizatorului documente justificative pentru plățile efectuate, obligația Utilizatorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare conform legislației în vigoare pentru emiterea acestora de catre Prestator.
4.4. Conform legislației în vigoare din România, pentru plățile pentru care Prestatorul va accepta plata cu cardul bancar, acesta nu va solicita costuri suplimentare.
4.5. În cazul plăților online, Prestatorul nu este și nu poate fi ţinut responsabil pentru niciun alt cost suportat de Utilizator în plus față de preţul Serviciului achiziţionat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Utilizatorului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.
5. Proprietatea intelectuală
5.1. Denumirile comerciale, mărcile, drepturile de autor şi orice alte alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la Serviciile deținute sau utilizate de Asociație sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a Asociației Creștem România Împreună, sau după caz, a licenţiatorilor acesteia. Utilizatorul nu va avea niciun drept și nicio pretenţie cu privire la acestea.
5.2. Utilizatorul nu va acţiona în niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor prevăzute în art. 5.1 de mai sus. Utilizatorul se obligă să nu folosească în activitatea sa niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile, denumirile comerciale ale Asociației etc., fie ca parte dintr-o denumire fie în orice alt mod., fără acordul prealabil al Asociației.
5.3. Toate informațiile disponibile pe Platformă (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini, text, logo-uri, simboluri) care pot fi vizualizate sau accesate în orice mod prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul e-mailurilor trimise Utilizatorului de către Prestator, orice informaţie comunicată Utilizatorului (inclusiv, dar fără a se limita la, date referitoare la Prestator, activitatea acestuia etc.) prin orice mijloc de către un reprezentant al Prestatorului sunt și rămân proprietatea exclusivă a Asociației. Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza astfel de date numai în scopuri personale sau în afara unei activități desfășurate cu titlu profesional și numai în cazul în care nu intră în conflict cu acești "Termeni și condiții".
5.4. Prestatorul va deține în mod exclusiv toate drepturile de proprietate intelectuală (inclusiv, dar fără a se limita la, drepturi de autor, drepturi asupra mărcilor, drepturi de design industrial) asupra tuturor elementelor prezente în cadrul Platoformei, a evenimentelor și acțiunilor organizate de Asociație precum și toate drepturile (inclusiv dar fără a se limita la dreptul de a folosi, modifica, dezvălui sau publica) asupra ideilor, conceptelor, know-how-ul, metodelor, soluțiilor, tehnicilor, proceselor și aptitudinile și adaptările serviciilor/acțiunilor și evenimentelor emise de Asociație, pe toată durata desfășurării activității sale.
5.5. Utilizatorul ia la cunoștință și acceptă că prin utilizarea Platformei, susținerea acțiunilor și evenimentelor Asociației, nu are loc niciun transfer al niciunui drept de proprietate intelectuală sau industrială cu privire la ideile, denumirile, design-ul, mărcile, conceptele, know-how-ul, metodele, soluțiile, tehnicile, scripturi-le, codurile, procesele, aptitudinile și adaptările conținute de platforme sau aferente Serviciilor.
5.6. Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Asociație, includerea oricărui conținut în afara celor editabile emise de Asociație, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Asociației, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Serviciilor, decât cu acordul scris expres al Asociației, oricare din acestea din urmă rezervându-și dreptul de a recupera orice fel de prejudiciu cauzat (direct, indirect, prezent și viitor).
6. Sesizări și reclamații
6.1. Pentru sesizări sau reclamații legate de Serviciile, plățile ori alte evenimente/sesizări, Utilizatorul are la dispoziție formularul de contact disponibil pe Platformă.
6.2. Pentru sesizările privind Regulamentul general privind protecția datelor vă rugăm să ne contactați prin email pe adresa: emil.mailat@golegal.ro.
6.3. Sesizările recepţionate vor fi soluționate în general în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.
7. Publicitate
7.1. Utilizatorul îşi poate exprima consimţământul pentru a primi comunicări comerciale prin poşta electronică, permiţând Prestatorului și colaboratorilor săi să efectueze astfel de comunicări.
7.2. Utilizatorul poate oricând să revoce consimţământul privind astfel de comunicări comerciale prin:
7.3. Newslettere-le Asociației sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de aceasta.
7.4. Renunțarea Utilziatorului la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru restul "Termenilor și condițiilor" privind accesarea și utilizarea platformelor Asociației.
8. Promovarea evenimentelor, acțiunilor și activiăților Asociației
8.1. Toate activitățile asociației, independente sau alături de alți parteneri, sunt promovate prin intermediul Platformelor proprii precum și preponderant pe rețelele de socializare.
8.2. Acestea sunt considerate evenimente publice, cu acces liber pentru toate persoanele ce respectă prevederile legislative și care au un comportament civilizat.
8.3. Pe toată durata desfășurării acestor tip de acțiuni se vor efectua poze și filmări video ce vor fi promovate pe Platformele Asociației, partenerilor acesteia precum și pe rețelele de socializare, doar în scopul în care au fost colectate.
8.4. Informarea privind acest tip de prelucrare a datelor se consider efectuată în momentul înscrierii la eveniment.
8.5. Pentru fiecare eveniment, Asociația va emite regulile privind condițiile de fotografiere și înregistrare video a persoanelor prezente.
9. Prelucrarea datelor cu caracter personal
9.1. Prin utilizarea Platformei, Utilizatorul întelege şi acceptă să transmită Asociației date cu caracter personal, aceste date urmând să facă obiectul prelucrării în conformitate cu şi pentru scopurile prevăzute în "Nota de informare", care completează aceşti "Termeni și Condiții".
9.2. Prin accesarea website-ului www.plateazainromania.ro se colectează date si prin intermediul cookie-urilor. Mai multe detalii privind modul de colectare, stocare precum și posibilitățile de adminsitrare a acestora pot fi accesate prin "Politica de cookie".
10. Confidențialitate
10.1. Atât Prestatorul cât și Utilizator se obligă și garantează să păstreze confidențialitatea Informațiilor Confidențiale, să prevină divulgarea acestora terților și să nu le folosească în alte scopuri decât cele avute în vedere prin prezentul Contract, cu excepția celor autorizate în prealabil în scris de către Prestator/Utilizator și sub rezerva termenilor și condițiilor impuse de aceasta.
10.2. Informațiile Confidențiale pot fi puse la comunicate fie în scris, în formă lizibilă vizual sau electronic, inclusiv prin fax sau prin alte forme electronice de transmitere sau oral, și pot fi marcate ca fiind confidențiale sau nu.
10.3. Următoarele informații nu sunt considerate ca fiind Informații Confidențiale:
10.4. Utilizatorul nu va dezvălui niciunui terț Informațiile Confidențiale primite de la Prestator, cu excepția informațiilor publice (de ex. Diploma de participare la evenimentele Asociației) și doar în condițiile arătate prin prezentele "Termeni și condiții" și cu excepția cazului în care este obligat conform legislației în vigoare. În cazul în care Utilizator va dezvălui Informațiile Confidențiale unei alte persoane (publice sau private) decât cele necesare pentru ducerea la îndeplinire a Serviciului contractat ori a unei obligații legale, Prestatorul își rezervă dreptul de a se îndrepta împotriva Utilizatorului pentru acoperirea oricăror prejudicii ar putea rezulta din această dezvăluire.
Asociatia Creștem România Împreună, cu sediul în Mun. Săcele, str. Ciucaș nr. 54, jud. Brașov, CIF 34521305, si cont bancar deschis la Credit Europe Bank, reprezentata de Mihai Mihu, în calitate de președinte, email contact@cri.org.ro vă informează prin prezenta despre prelucrarea datelor dumneavoastră personale de către Asociatia Creștem România Împreună și drepturile pe care le aveți în conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (denumit în continuare GDPR) și legislația națională privind protecția și securitatea datelor personale, în vigoare.
Ne propunem să protejăm datele dumneavoastră și să fim transparenți cu privire la categoriile de date prelucrate. Asociatia Creștem România Împreună înțelege obligațiile care îi revin față de dumneavoastră ca persoană vizată și dorește să vă ajute să înțelegeți cum și de ce prelucrăm datele dumneavoastră.
Această notă de informare are scopul de a vă explica modul în care are loc prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal și modul în care ne asigurăm că aceste date sunt prelucrate responsabil și în conformitate cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal care este aplicabilă.
Deoarece legislația în acest domeniu se schimbă rapid și noi vom revizui această notificare în acord cu noile reglementări.
CINE SUNTEM
Asociația "Creștem România Împreună" a apărut ca o necesitate în viață societății românești având ca principal scop promovarea și susținerea drepturilor și intereselor sociale, culturale, economice și profesionale ale românilor aflați în România sau în afara țării.
Credem în România și în capacitatea noastră de a deveni mai buni. Pentru că valorile în care credem sunt Integritatea, Responsabilitatea și Implicarea socială, echipa noastră își propune să restabilească o stare de normalitate în comunitățile în care activează, prin proiectele pe care și le propune.
Ne implicăm în schimbarea României prin următoarele proiecte:
În funcție de fiecare proiect, suntem nevoiți să prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, necesare desfășurării activității.
CE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRĂM
Pentru desfășurarea serviciilor asociației, pentru respectarea prevederilor legale dar și pentru organizarea eficientă a activității noastre, prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal:
Detalii personale și date de contact, cum ar fi: nume; prenume, adresă de domiciliu / reşedinţă; număr de telefon mobil/fix; adresă de email, user name rețele socializare.
Detalii de plată, cum ar fi: adresă de facturare; numărul contului bancar sau al cardului bancar/ cod IBAN; numele şi prenumele titularului contului bancar sau al cardului bancar (poate fi altul decât dumneavoastră dacă altcineva a efectuat plata unei facturi sau donații în numele și pentru dumneavoastră); data de la care cardul bancar este valabil; data expirării cardului bancar; date financiare specifice în funcție de modul de plată (PayPal, Revolut, transfer bancar etc.).
Detalii profesionale, cum ar fi: angajator; poziţie; studii.
Opinii şi viziuni (pot include date sensibile), cum ar fi: orice opinii şi viziuni pe care ni le transmiteţi sau orice opinii şi viziuni pe care le postaţi public despre noi pe reţelele de socializare (social media) sau pe care le faceţi cunoscute pe alte canale publice.
Date referitoare la achiziții și interacțiunea cu noi, cum ar fi: evidențe ale interacţiunilor dumneavoastră cu noi; detalii referitoare la istoricul achiziţiilor dumneavoastră de la noi.
SURSA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
În principal, informațiile pe care le procesăm provin direct de la dumneavoastră în momentul în care accesați unul din site-urile noastre, deveniți membru sau simpatizant, sub orice formă a activității noastre. Vom solicita doar informațiile strict necesare asigurării cadrului legal obligatoriu în astfel de situații, precum și informații ce țin de proiectele noastre, organizarea și desfășurarea activității.
Există cazuri când informațiile provin de la partenerii noștri. În acest caz, ne rezumăm la prelucrarea datelor de contact și datelor personale strict necesare desfășurării activității, pentru a vă facilita accesul în cele mai bune condiții la serviciile și proiectele Asociației Creștem România Împreună.
Indiferent de sursa de unde provin datele cu caracter personal, ele vor fi procesate cu maximă confidențialitate și cu asigurarea securității acestora.
TEMEIURILE PE BAZA CĂRORA PRELUCRĂM DATELE DUMNEAVOASTRĂ
Datele cu caracter personal prelucrate le catalogăm în date sensibile și alte date.
Datele cu caracter personal sensibile sunt cele referitoare la datele cu caracter medical (stare de sanitate, afecțiuni etc.).
Asociația Creștem România Împreună nu prelucrează în general date cu caracter personal sensibile, cu excepția proiectelor specifice (de ex. Vene vii) sau a altor proiecte speciale, în care prelucrarea datelor este strict necesară desfășurării acestora.
În cazul în care suntem nevoiți să efectuăm această prelucrare, vom avea grijă să informăm în prealabil persoanele vizate și, în cazul în care prelucrarea nu se desfășoară în baza unui interes public, vital sau legal, să obținem în prealabil consimțământul expres pentru această prelucrare.
Temeiurile pentru care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal (altele decât datele sensibile)
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, altele decât datele sensibile, prin prisma obligațiilor legale (de ex. datele personale necesare încheierea contractelor de voluntariat, redirecționarea cotei de 2% din impozit etc.), în baza interesului nostru legitim (de ex. organizarea membrilor și susținătorilor asociației într-un sistem de evidență pentru un contact facil) precum și în baza unui consimțământ expres al dumnevoastră (de ex. v-ati exprimat interesul în a participa la unul din evenimente, motiv pentru care veți primi informații specifice privind organizarea acestuia).
Putem prelucra datele dumneavoastră pentru îndeplinirea obligaţiilor noastre de arhivare, a obligaţiilor de a comunica unor autorităţi publice, la cerere, anumite informaţii sau a altor obligaţii legale.
SCOPURILE PENTRU CARE PRELUCRĂM DATE CU CARACTER PERSONAL REFERITOARE LA DVS.
Prelucrarea datelor cu carcater personal se realizează în următoarele scopuri:
a) Desfășurarea activităților pentru care a fost înființată asociația, conform statului și a actului constitutiv.
Scopul Asociația Creștem România Împreună în principal constă în promovarea și susținerea drepturilor și intereselor sociale, culturale, economice și profesionale ale românilor aflați în România sau în afara țării. Pentru realizarea acestuia am creat și susținut evenimente și proiecte ce necesită date cu caracter personal specifice. Pentru mai multe detalii privind scopul prelucrării precum și în ce mod prelucrăm aceste date, în funcție de eveniment/proiect, vă rugăm să accesați link-urile de mai jos:
b) Comunicări de marketing
Comunicarea cu dumneavoastră prin orice mijloace (de exemplu, email, telefon mobil sau fix, mesaje telefonice (SMS-uri), poştă, mesaje transmise pe platformele de socializare sau în persoană) noutăţi privind activitățile disponibile, abonare la newsletter sau furnizarea alte informaţii care v-ar putea interesa.
c) Îndeplinirea obligaţiilor noastre legale
Îndeplinirea obligaţiilor noastre legale cu privire la arhivare, contabilitate, securitate, ţinerea evidenţelor și a altor obligații pe care legislația ni le impune.
d) Gestiunea financiară
Eliberarea bonurilor, a facturilor şi a chitanţelor către dumneavoastră; primirea plăţilor de la dumneavoastră inclusiv înregistrarea plăților efectuate de altă persoană în numele dumneavoastră; recuperarea debitelor (inclusiv prin intermediul companiilor specializate în recuperarea de creanţe); transmiterea de notificări și corespondență comercială, elaborarea de rapoarte financiare/ operaţionale, a rapoartelor de activitate şi emiterea situaţiilor financiare/ cu privire la contracte.
e) Soluţionarea disputelor
Formularea de cereri şi de apărări înaintea autorităţilor publice şi a altor entităţi care soluţionează dispute ce vă privesc direct sau în care sunteți parte.
f) Customer care
Realizarea de sondaje şi adresarea de întrebări cu scopul de a obţine opinia dumneavoastră cu privire la serviciile noastre având scopul de a îmbunătății produsele, campaniile și serviciile noastre - identificarea potenţialelor probleme cu privire la serviciile noastre existente în vederea îmbunătățirii acestora (inclusiv prin realizarea de audituri); testarea îmbunătăţirilor realizate asupra serviciilor noastre sau a noilor noastre servicii; soluţionarea sesizărilor dumneavoastră.
g) Imagini foto/video
Acestea sunt realizate în cadrul evenimentelor asociației, precum și pozele/filmările realizate de participanți, promovate pe rețelele sociale, website-uri sau alte platforme de promovare, cu scopul de a promova activitatea asociației.
Evenimentele noastre sunt evenimente publice, iar utilizarea acestor imagini (foto/video) sunt necesare promovării, in spiritul caracterului non-profit al asociației.
CUI VOM DIVULGA DATELE DUMNEAVOASTRĂ
Ca regulă, nu divulgăm datele dumneavoastră către alte companii, organizaţii sau persoane din orice ţară (inclusiv România).
În cazul în care suntem nevoiți să divulgăm aceste date, categoriile identificate de destinatari sunt:
Angajatorul dumneavoastră – în cazul unei convenții încheiate între noi și acesta, iar dumneavoastră sunteți beneficiarul serviciilor ori persoana desemntă pentru desfășurarea acesteia (de ex. alături de angajotrul dumneavoastră putem organiza o acțiune specifică de plantare a copacilor, la care participanții sunt doar angajații companiei).
Autorități publice din orice domeniu – în acord cu legislația aplicabilă.
Colaboratori – operatori asociați - în vederea desfășurării unui contract comercial în care sunteți parte ori premergător acestuia (de ex. un partener comercial poate oferi reduceri la produsele sale participanților la un anumit eveniment organizat de Asociație).
Colaboratori – operatori asociați - în vederea desfășurării unui proiect comun alături de o altă asociație/ONG.
Contabili, auditori, avocați și alți consultanți profesionali externi ai noștri, din România sau din străinătate – aceștia vor fi obligați printr-o lege sau prin contractul încheiat cu noi să păstreze confidențialitatea datelor dumneavoastră.
Persoane fizice sau juridice care acționează ca persoane împuternicite pentru noi, în diverse domenii (de exemplu, servicii de plată, servicii de arhivare sau distrugere de documente etc.) de oriunde din lume, pe care îi vom obliga însă să respecte cerințele legislației care vă protejează drepturile – aceștia prestează anumite servicii pentru noi.
Orice persoană, agenție sau instanță relevantă din România sau din alt stat – în măsura necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept al nostru în instanță.
Partenerii noștri, cu care ne aflăm în relații contractuale – furnizori de servicii de marketing, SEO, design, etc.
Atunci când folosim o persoană fizică sau juridică drept persoană împuternicită pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, ne vom asigura că aceasta a încheiat un act scris cu noi prin care își asumă, printre alte obligații pe care legislația protecției datelor cu caracter personal le prevede, obligațiile de a (i) prelucra datele cu caracter personal numai potrivit instrucțiunilor noastre scrise pe care i le-am furnizat în prealabil și de a (ii) implementa efectiv măsuri pentru protejarea confidențialității și asigurarea securității datelor cu caracter personal. Ne vom asigura, de asemenea, că actul scris dintre noi și persoana împuternicită prevede pentru aceasta cel puțin toate celelalte obligații pe care le prevede legislația aplicabilă cu privire la protecția datelor cu caracter personal.
CUI ȘI ÎN CE CONDIȚII VOM TRANSFERA DATELE DVS. CĂTRE O ȚARĂ TERȚĂ SAU ORGANIZAȚIE INTERNAȚIONALĂ
În acest moment nu transferăm și nu intenționăm să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau o parte dintre aceastea către alte companii, organizaţii sau persoane din state terţe sau către organizaţii internaţionale.
Dacă va fi necesar să transferăm datele dumneavoastră către vreuna dintre destinațiile de mai sus, vă vom transmite în prealabil o nouă notă de informare cu privire la aceasta.
CÂT TIMP VOM STOCA DATELE DUMNEAVOASTRĂ
Vom stoca datele dumneavoastră pentru o perioadă cuprinsa intre 6 luni si 11 ani (în cazul documentelor contabile). Pentru stocarea datelor dumneavoastră (în format electronic), folosim serverele proprii sau ale altor companii specializate în arhivarea electronică.
Cu excepția datelor pentru care legea impune un anumit termen de stocare (de ex. documentele contabile), datele cu caracter personal vor fi șterse din evidențele noastre în termende 3 ani de la data încetării colaborării.
Datele cu caracter sensibil vor fi șterse sau anonimizate în termen de 30 de zile de la data încetării colaborării, sau de la momentul solicitării expres a acestui lucru (în cazul în care nu sunt prelucrate în baza unui temei legal iar7 legea impune un termen specific de păstrare).
SECURITATEA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ
În vederea asigurării securității datelor cu caracater personal, în special referitoare la prelucrarea, stocarea, accesul neautorizat şi de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale acestora am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice:
Politici dedicate. Adoptăm și ne revizuim practicile și politicile de prelucrare a datelor clienților noștri și ale altor persoane, inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate, pentru a ne proteja sistemele de acces neautorizat și alte posibile amenințări la securitatea acestora. Verificăm constant modul în care aplicăm propriile politici de protecţie a datelor cu caracter personal şi în care respectăm legislaţia protecţiei datelor.
Minimizarea datelor. Ne-am asigurat că datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate la cele care sunt necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această notă.
Restrângerea accesului la date. Restrângem cu strictețe accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la angajații, colaboratorii și alte persoane strict determinate care au voie să le acceseze pentru a le putea prelucra pentru noi. Toate aceste companii și persoane fizice sunt supuse unor obligații stricte de confidențialitate și nu vom ezita să îi tragem la răspundere și să încetăm colaborarea cu ei în cazul în care nu tratează protecția datelor dumneavoastră și ale altor persoane cu maximă seriozitate.
Asigurarea exactității datelor dumneavoastră. Este posibil ca din când în când să vă rugăm să confirmaţi exactitatea și/sau actualitatea datelor cu caracter personal cu privire la datele dumneavoastră pe care le prelucrăm.
Instruirea personalului. Ne instruim și testășm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.
Anonimizarea datelor. Acolo unde este posibil și adecvat activității noastre, anonimizăm / pseudoanonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.
Controlul furnizorilor noştri de servicii. Introducem în contractele cu cei care prelucrează pentru noi (persoane împuternicite) sau împreună cu noi (alţi operatori – operatori asociaţi) clauze pentru asigurarea protecţiei datelor pe care le prelucrăm; această protecţie merge cel puţin până la minimul impus de legislaţie.
Deși luăm toate măsurile rezonabile pentru a asigura securitatea datelor dumneavostră, nu putem garanta lipsa oricărei încălcări de securitate sau imposibilitatea de penetrare a sistemelor de securitate. În cazul nefericit și puțin probabil în care o astfel de încălcare va surveni, vom urma procedurile legale pentru limitarea efectelor și informarea persoanelor vizate.
CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ ȘI CUM LE PUTEȚI EXERCITA
Tratăm drepturile pe care le aveţi în legătură cu prelucrarea pe care o realizăm asupra datelor referitoare la dumneavoastră cu maximă seriozitate. Vom continua să luăm toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că acestea sunt respectate.
Aveți posibilitatea, în condițiile prevăzute de către GDPR, să exercitați următoarele drepturi:
CE SE POATE ÎNTÂMPLA DACĂ NU NE FURNIZAȚI DATELE
În general, nu aveți o obligație de a ne furniza datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le-am menţionat în acest document. Cu toate acestea, dacă nu ne oferiți datele menționate în această notă de informare nu va fi posibil să deveniți membrii, simpatizanți sau participanți în cadrul evenimentelor/proiectelor noastre.
În cazul în care furnizarea datelor este o obligație legală (de ex. pentru încheierea unui contract de voluntariat, redirecționarea cotei de 2% din impozit etc.) nefurnizarea datelor duce la imposibilitatea desfășurării activității.
INEXISTENȚA UNUI PROCES DECIZIONAL AUTOMATIZAT
Respectul nostru pentru datele dumneavoastră include faptul că le acordăm atenția umană necesară, prin intermediul personalului nostru. În condiţiile actuale, în calitate de utilizator al serviiilor noastre, nu veți face obiectul unei decizii din partea noastră bazată exclusiv pe prelucrarea automată a datelor dumneavoastră (inclusiv crearea de profiluri) care să producă efecte juridice cu privire la dumneavoastră sau care să vă afecteze într-un mod similar într-o măsură semnificativă.
CÂND SE APLICĂ ACEASTĂ NOTĂ DE INFORMARE
Această notă de informare se aplică în legătură cu serviciile pe care vi le prestăm şi produsele pe care le achiziţionaţi de la noi.
Această notă nu se aplică în legătură cu servicii sau produse oferite de alte companii sau persoane fizice, inclusiv cele prestate de partenerii noștrii, postate pe website-urile noastre sau despre care vă informăm în alt mod.
MODIFICĂRILE ACESTEI NOTE DE INFORMARE
Este posibil să modificăm această notă din când în când. În astfel de cazuri, vă vom informa în avans şi nu vom reduce drepturile pe care le aveți cu privire la datele dumneavoastră prin modificările pe care le-am putea aduce acestei note.
De asemenea, vom păstra toate versiunile anterioare ale acestei note într-o arhivă ce poate fi pusă la dispoziția dumneavoastră, la cerere, pe care să o puteți consulta.
Pentru exercitarea drepturilor dvs. Referitoare la prelcurarea datelor cu caracter personal, ori dacă doriți mai multe informații privind modul în care prelucrăm aceste date, vă rugăm să ne contactați la adresa SC Asociatia Creștem România Împreună cu sediul in Mun. Săcele, str. Ciucaș nr. 54, jud. Brașov, email contact@cri.org.ro sau pe Responsabilul cu Protectia Datelor, dl. Emil Mailat – la tel. 0729 22 77 00, mail: emil.mailat@golegal.ro.
De asemenea, e bine să știți că la nivelul României funcționează Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal ("ANSPDCP") și că aveți dreptul să depuneți o plângere atunci când considerați că v-au fost încălcate drepturile, accesând site-ul web: www.dataprotection.ro.
Asociatia Creștem România Împreună
Credem în România și în capacitatea noastră de a deveni mai buni. Pentru că valorile în care credem sunt Integritatea, Responsabilitatea și Implicarea socială, echipa noastră își propune să restabilească o stare de normalitate în comunitățile în care activează, prin proiectele pe care și le propune. Ajunge cu atât de multă vorbă, a venit momentul să trecem la fapte!
Scopul Asociației Creștem România Împreună este promovarea și susținerea drepturilor și intereselor sociale, culturale, economice și profesionale ale românilor aflați în țară sau în afara ei. Astfel, acest proiect reprezintă o cărămidă extrem de importantă pentru demersurile noastre.
1. PENTRU ACȚIUNE
2. SĂNĂTATE
3. COPII
4. IMPORTANT!
Odată înscris pe platforma online, vei primi un QR code unic. Cu el te vei prezenta la acțiune la coordonatorul de acțiune. Acesta îți va scana QR code-ul, iar platforma îți va genera automat un număr de puncte de implicare socială, respectiv diploma de participare.
A. PARTILE CONTRACTANTE:
Asociatia Creștem România Împreună, cu sediul în Săcele, str. Ciucaș nr. 54, jud. Brașov, CIF 34521305, si cont bancar deschis la Credit Europe Bank, reprezentata de Mihai Mihu, în calitate de președinte, numită în continuare Organizație gazdă sau ASOCIAȚIA, si VOLUNTARUL.
B. OBIECTUL CONTRACTULUI:
Obiectul prezentului contract il constituie desfasurarea de catre voluntar a activitatilor prevazute in fisa postului, anexata, fara a obtine o contraprestatie materiala.
C. DREPTURILE SI OBLIGATIILE VOLUNTARULUI:
Drepturi:
Obligatii:
D. DREPTURILE SI OBLIGATIILE BENEFICIARULUI VOLUNTARIATULUI SI/SAU ALE ASOCIATIEI:
Drepturi:
Obligatii:
E. DURATA CONTRACTULUI:
Prezentul contract se incheie pentru o perioada de 12 (doisprezece luni) , cu posibilitatea innoirii sale automate, daca nici una dintre parti nu solicita incetarea acestuia.
Programul si durata timpului de lucru sunt stabilite prin fisa postului, anexata.
F. RASPUNDEREA CONTRACTUALA:
Neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor asumate prin prezentul contract atrage raspunderea partii in culpa, fiind supusa regulilor prevazute de Codul Civil.
G. MODIFICAREA, COMPLETAREA, RENEGOCIEREA CONTRACTULUI:
Modificarea sau completarea prezentului contract poate fi facuta prin acordul partilor, prin act aditional.
Daca pe parcursul executarii prezentului contract intervine, independent de vointa partilor, o situatie de natura sa ingreuneze executarea obligatiilor ce revin voluntarului, contractul va fi renegociat.
Renegocierea contractului de voluntariat se va face la cererea scrisa a uneia dintre parti, formulata in termen de 15 zile de la data la care a intervenit respectiva situatie.
H. INCETAREA CONTRACTULUI:
Prezentului contract inceteaza in urmatoarele situatii:
J. LITIGII:
Litigiile izvorâte din incheierea, modificarea, executarea sau incetarea prezentului contract sunt de competenta instantelor judecatoresti, daca partile contractante nu le rezolva pe cale amiabila.
Prezentul contract s-a incheiat in doua exemplare, fiecare având aceeasi valoare juridica.
BENEFICIAR AL VOLUNTARIATULUI, VOLUNTAR,
FIŞA VOLUNTARULUI
Denumirea postului: VOLUNTAR PLANTEAZĂ ÎN ROMÂNIA / ASOCIAȚIA CREȘTEM ROMÂNIA ÎMPREUNĂ
Programul de voluntariat: participare la evenimentele de plantare și/sau ecologizare Plantează în România
DESCRIEREA POSTULUI:
Scopul:
Participarea la evenimentele de plantare si/sau ecologizare
Responsabilități (se vor enumera în funcție de numărul total de sarcini presupus de post) plantarea unui numar de minim 5 puieti in ziua actiunii
RELAŢII DE SUBORDONARE ÎN CADRUL ACTIVITĂȚII DE VOLUNTARIAT
Se subordonează direct: coordonatorului de actiune sau judetean/al municipiului Bucuresti/Ilfov
CONDIŢII DE DESFĂȘURARE A ACTIVITĂȚII DE VOLUNTARIAT
Programul/orarul: stabilit in functie de actiunea de voluntariat aleasa
Locul de desfăşurare: pe teren, in zonele alocate
SPECIFICAREA POSTULUI
Cunoştinţe şi abilităţi necesare:
CONDIȚII DE PARTICIPARE
descrise pe pagina proiectului Plantează în România
DECLARAȚIE DE RENUNȚARE
Eu, Voluntarul declar că doresc să lucrez ca voluntar pentru Asociația Creștem România Împreună şi să mă angajez în activităţile ce ţin de natura activităţii de voluntariat. Înţeleg că activităţile s-ar putea să includă, fără a se limita la activități de plantare sau ecologizare, construcţia şi reabilitarea spațiilor care deservesc diverse comunități, sesiuni de training, organizarea de evenimente (tabere, conferinte, teambuilding), evenimente ce însumează toate proiectele asociației.
Consimt în mod liber, voluntar şi fără a fi constrâns, să semnez această Declaraţie în următoarele condiţii:
Voluntarul este de acord, în mod expres, că această Declaraţie va fi guvernată de şi va fi interpretată în conformitate cu legislaţia româneasca. Voluntarul este de acord ca în cazul în care una din clauzele sau prevederile acestei Declaraţii va fi considerată invalidă de instanţa competentă, nevalabilitatea clauzei sau prevederii respective nu va afecta celelalte prevederi ale Declaraţii, acestea continuând a fi aplicabile.
*Dacă ai orice fel de neclarități în legătură cu prevederile contractului de voluntariat și/sau a condițiilor de participare, te rugăm sa transmiți un e-mail cu solicitarea ta către departamentul nostru juridic: contact@cri.org.ro
Doneaza cel putin un arbore (2EUR) si ajuta la:
Primești din partea noastră:
Pentru virament bancar:
Asociatia Crestem Romania ImpreunaÎți mulțumim anticipat!